Podziel się!

 

Zadaj sobie pytanie - jak bardzo dobry chcesz być, średnio dobry, całkiem dobry, bardzo dobry czy najlepszy w swojej branży? Jak mawia kultowa postać świata reklamy Paul Arden „Nieważne, jak dobry jesteś. Ważne, jak dobry chcesz być”. W swojej książce o tym samym tytule przekonuje, że ludzi sukcesu nie wyróżnia piękno, czar czy nadzwyczajny talent ale to, że od zawsze wiedzieli, że chcą być tu, gdzie się znaleźli.

Podziel się!

Czy wyobrażacie sobie, żeby zapalać świeczki do śniadania? Przygotowywać posiłek zawsze razem (z rodziną lub partnerem) a potem jeść go razem, ciesząc się chwilą? Duńczycy to potrafią i to oni wymyślili hygge (czyt. huga).

Hygge to licząca ponad 200 lat filozofia szczęścia, która szybko rozprzestrzeniła się na na całą Skandynawię. Od pewnego czasu to najlepiej sprzedający się duński towar eksportowy.

Do góry

Ta strona używa tzw. cookies. Ustawienia możesz zmienić w preferencjach przeglądarki.